.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توافقات پنهانی اصلاح طلبان برای انتخابات چیست؟

یک منبع آگاه از جلسه ویژه انتخاباتی اصبلاح طلبان برای مدیریت انتخابات و تاثیر گذاری بر آرای مردم خبر داد.

این منبع آگاه در گفت‌و‌گو با «شفاف» گفت: بر اساس آخرین توافقات انتخاباتی، توافق نانوشته‌ای میان اصلاح طلبان ایجاد شده است تا بخشی از این جریان عدم شرکت در انتخابات و طیف دیگر شرکت در انتخابات را تبلیغ کنند.

این منبع آگاه افزود: بر اساس این توافق شیب دو طیف آرام آرام به یکدیگر نزدیک شده و در ‌‌‌نهایت در استانه انتخابات بر شرکت در انتخابات تاکید می‌کنند.

در اردوگاه اصلاح طلبان سید محمد خاتمی دی ماه سال گذشته در دیدار با جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دو شرط را برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم بیان کرد. نخست آزادی زندانیان سیاسی و دوم فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات سالم و آزاد.

شرط گذاری خاتمی واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. اولین بار عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت خاتمی با تکذیب شرط‌های خاتمی گفت به هیچ وجه برای نظام شرط گذاری نکرده است.

او با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات مشخص است، در همین رابطه گفته بود: انتخابات خود به خود شرایطی دارد؛ چه اصلاح‌طلبان بگویند و چه نگویند برای انتخابات شرایطی در نظر گرفته شده است.

اندکی پس از سخنان خاتمی، پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه از حضور نیروهای وفادار به انقلاب در عرصه انتخابات استقبال می‌کنیم افزود: البته نباید برای انتخابات شرط گذاشت چرا که دیگران باید خود را با نظام و انقلاب تطبیق دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 27 مهر 1390
انتخابات یک وظیفه ملی است و بر همه شرکت در آن واجب
چرا باید برای شرکت و حضور در عرصه انتخابات برای این نظام و ملت شرط تعیین کنیم؟؟؟؟هیچگاه نقش این آقایان از یاد و خاطر مردم ولایی این مرز و بوم در فتنه 88 که به گفتار صریح و قاطع مقام معظم رهبری یک آزمون بزرگی بود که مردم ما سربلند از اون بیرون اومدن نخواهد رفت
م علوی
حسن 27 مهر 1390
انتخابات یک امرملی است وبرای سرنوشت خود میبایست درآن مشارکت نمود
والبته نقش آقای خاتمی ودوستان ایشان درصحنه های گوناگون این کشورراازیاد نخواهیم برد
امیدواریم این مرحله ازانتخابات با شگفتی خاص وسربلند ازازمون بیرون بیاییم
نا شناس 27 مهر 1390
آقای م علوی گذر زمان همه چی رو مشخص کرد یا خوابی یا خودت رو به خواب میزنی مردم این بار دیگه اشتباه نمیکنند.یاعلی مدد.
نا شناس 27 مهر 1390
البته که حضور در انتخابات وظیفه عمومی است ولی وقتی شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از هیاهوهای حاکمیت طلبانه فراهم نیست دیگر نمی توان نامش را انتخابات گذاشت و باید به جای واژه انتخاب از انتصاب بهره برد!!!
نا شناس 27 مهر 1390
اقتدارکرایان راه را بر انتخابات سالم و شفاف بسته اند.
نا شناس 27 مهر 1390
عملکرد آقای خاتمی در طول انقلاب کاملاً روشن است. بروید دنبال عملکرد دیگران بگردید که مشخص نیست در برهه های حساس این انقلاب و نظام کجا بوده اند؟
محمد علوی 27 مهر 1390
برادر عزیزم مردم ما همواره با شکوه هر چه تمام تر در همه ی عرصه حماسه آفریدند مثل حماسه 9دی متاسفانه اشتباه رو خواص سیاسی ما در فتنه 88 انجام دادن که مردم ان ها رو از خودشوت طرد کردن تا جامعه رو به آرامش بره شرط تعیین کردن برای حضور در انتخابات کار درستی نیست چون مردم بخاطر حفظ نظام و اطاعت از ولی فقیه خود با شکوه هرچه تمام تر شرکت خواهند کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.